Emmis idag <3

Nu sitter jag hemma hos hemma gull och vi har pluggat och bakat pepparkaka, och min konfa ledare ringde mig förut och sa: Hej det är heidi har du glömt något Emelie, och jag sa ju att jag fått förhinder för jag måste värkligen lugga asså så Emma och jag har pluggat arslet av oss asså, så nu kan jag nästa hela kemi provet det är bara något som jag inte förstår riktigt än, men det kommer att lösa sig tills imorrn. Jaa ochs en en sak med när emma och jag skulle cykla hem förut så var det ett par små pojkar där och emma ba chacha och en utav dem sa tja mullan! hahah bäst evvha asså.  men ska kolla hur det går för emma med glasyren, pusspuss
/e.


P.S. Och jag måste bara säga en sak att jag älskar mina flickor
så mycket jag är ingenting utan er! och dem är bara mina! D.S.
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0