en lång torsdag.

Hej
Idag har det vart skola och kemi prov, det gick nog bra tror jag det kändes bra iallafall (nu vet jag hur det stavas :D ) så det blir nog bra. Sen så har vi övat på lucia i dag, jag kommer skämmas ihjäl asså! Sen så kom jag hem och nu sitter jag här, men jag måste göra en artikel på 1½ A4 papper, så lite jobb idag med då. Men anars så ska jag ta det lungt idag, ska till stan imorrn så kommer nog lite bilder på vad jag köpt då. frästen jag fick reda på vad jag fick på  hk provet och det vart g+/vg- och sen på bilden så fick jag mvg- men jag skulle kunna få mvg om jag gjort en längre process beskrivning. Så det får det bli nästa gång. men ska väl fixa artikeln nu snart ses, pusspuss
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0