Fredags mys på stan med mamma.

Hej
Idag har det vart skola och lucia, va lite pinsamt i början men sen så var det som ingenting, men sen i allafall så var det slut på skolan och då åkte mamma och jag till stan. Men jag sa ju att ni skulle få se på bilder vad jag köpt men jag orkar inte ladda in nu så det får bli någon annan dag. Och nu så sitter jag här och kollar på idol. Faan va bra dem är, man kan ju inte välja för båda är ju lika bra! imorrn ska jag gå upp vid sju för vi har samling halv nio och sen match halv tio mot nice. Så peppa nu tjejer! aa det va nog allt hej svejs nu ska jag kolla klart på idol.
Puss
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAIS inte nice ;) <3

2009-12-12 @ 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0