God morgon världen.

Jaa igår va det träning så¨då kunde jag ju inte blogga det har inte blivit något nu på ett par dar men dert tar vi igen nu. Fast jag skriver bara om dagens saker.
nu sitter jag hos Olivia och spotify är på och vi ska snart gå till skolan. Sen så är de ju som sagt skola och efter det så sak jag hem och plugga hk, har ju f¨rågor tills imorrn som jag inte har kollat på än, mend et kommer nog att gå. Sen iallafall så har Emma, Evelina och jag skaffat ett band ;D haha vilka töntar vi är, men det ska vi prova på idag. Så ja u fårni ju se om vi ligger på topp ten om ån vecka ;) naerå. Sen blir det nog bara hem och plugga igen och sen sova. men ska väl va lite social mot Ollebolle men hörs puss
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0