Jag tycker inte om denna dag, den tar ju aldrig slut! Den är låååååååång....

Först och främst så måste jag säga tack för en jätte fin och underbar kväll igår tjejer, och ett speciellt tack till Linnéa för att vi kunde va hos dig<3 Idag är ju den ländsta dagen asså. imorse åkte Emma och jag med nio bussen ca. Och sen så kom vi hem med tåget. När jag kom hem så klädde vi julgranen, traditions dag så det blev lite julgodis också. Jaa och man är ju inte trött jag sitter och kollar på bingolottos uppesittarkväll vad har hjag för liv asså ;) Men ska väl försöka att hitta på nått så tiden går lite fortare vill att det ska bli JULAFTON! Men sak gå nu ses och good jul på er alla.
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0