Julig myskväll med mina absolut bästa älskade vänner!<3

Nu sitter jag här och kollar på tv (du är vad du äter, haha). Ska sen till Olivia och Madde för sedan bär det av till stationen där Emma och Emelie sk stå, och sen så åker vi till Linköping där Linnéa även finns. Och där ska vi alla tjejer ha det riktigt mysigt hemma hos Linnéa. Vi ska köra paketleken, och sen så ska vi bara va och ha det riktigt kul! Så det ska bli mycket kort. Fast jag har tänkt på en sak, man säger att man sak ta massor utav kort men man glömmer liksom bort det så då blir det inte mer en tre kort i början typ.  Linn skulle spela ikväll på gårn klockan åtta men eftersom vi ska ta tåget vid elva över sju så kunde vi inte komma och kolla på henne. Men Madde, Emma, Olivia och jag var och kolla på henne och dem andra i hennes band när dem repade. Och jag kan bara säga att hon är så JÄVLA DUKTIG det lät skit bra. Så då missar vi något bra men hon kan ju sjunga någon mer gång för bara oss, sa vi inte konsert på din baksida? ;D och sen en sak till innan jag avslutar detta inlägg, det skulle komma en snöstorm nu, så vi får se Linnéa om vi kommer inflygande i fönstret ;)
Pusss på er
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0