Lite sen med inlägget efter jul nu men säger, som Olivia bättre sent än aldrig.

Ja  nu har det inte blivit något inlägg på ett tag men jag gör så gått jag kan. Julafton vart väldigt bra, fick dove

bodylotion
dove shower
2800:-
hårinpackning
parfym
jag kommer inte ihåg mer, som sagt jag har ju minne som en guldfisk.
Men det  vart en jätte bra julafton iallafall.
 Idag har jag inte gjort mycket bara vart hemma och tagit det lugnt, nördat sims bara hehe. Imorrn ska jag kanske köpa en dator får se om jag hittar någon.
men nu ska jag väl sätta mig vis sims igen har inte så mycket större planer för ikväll. Men ring om ni vill snacka lite skit.
PussPuss
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0