Onsdag, nu jeklar är det jullov snart!

Dagens prat då. Jaa det va ju skola och sen så vard et ju ghezas sista dag idag så emma vart ju lite ledsen i ögat. Och sen så kom jag hem, men det hände inte så mycket. Jag har bara legat framför tv:n och datan, men egentligen så skulle jag ha pluggat hk, men jag läste bara igenom det en gång. Men jag tror faktiskt jag kan det, det va inte så svårt. Och nu har jag vart inne och kollat på epa, men man kan inte köpa epa när man är 15, man kan ta ett eu kort till moppe, och då sen när man fyller 16 så kan man bara skicka in ett kort på sig själv och då får man köra för att det är samma kort. Och jag som va så  jekla pepp på epa nurå, men nejnej inte ska det bli så förs nästa vinter. så nu är det väl bara att leta efter moppe igen. Tjaa just nu sitter jag här och kollar på tv och väntar på Emma och Evelina, vi ska spela sen. Men jaa det finns väl inte så mycket mer att skriva så jag bestämme nog att vi slutar här. Guu va jag är tråkig idag känner jag! men just det punkt på meningen nurå! puss
/e.

OCH JAG LÄNGTAR TILL JUL!! punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0