Så jäkla bra vi va idag tjejer. Jag är stolt!

Tjoohoo!
 Vi vann mot nais med 40-13 så jäkla glad asså! Och sen så ska jag ta ett snack med tränarna att dem ska skärpa till sig för dem börjar ju bli helt knäppa nu! Men jaja idag ska jag inte göra mycket tror jag, ska nog bara vara hemma och mysa ikväll. Och som alla vet så vann Erik igår. Han va as bra (som vanligt). Men Calle kommer nog få skivkontrakt ändå skulle jag tro. Jag  tänkte på en sak igår, det är inte många idoler som har vunnit som man hör nu, den ända som gått långt är ju Agnes hon ligger ju på topp ett i USA, och då har man gått långt hon är ju känd över hela världen. mmm men det är väl så min dag kommer att se ut i allafall. Pusspuss ses
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0