Äntligen fredag, och Linnéa ikväll med.

Ledsen att jag inte hunnit lägga in nått inlägg nu var tvungen att plugga till mitt SO prov som jag hade idag. Ja vi kan väl börja med det. Jag tror nog att det gick rätt bra faktiskt jag svarade på allt så nu får vi ju se om det blir ett mvg då. Emma och Evelina pratar vi inte om eller jo ni vill ju veta. Emma satt och sms:ade med Thor som är politik freak så hon får väl ett jävla mvg och sen så vidarbefodrade Emma det till Evelina. Vart håller ungdom att ta vägen EMMA HOLGERSSON! Haha ja. Men idag så har jag som sagt haft skola och det var det lilla vanliga. Och som alla vet så åkte Madeleine och Olivia till Gran Canaria idag (stavning på det?) Att jag inte fick plats i väskan asså! Saknar dem redan massor massor massor! Men dem skulle jallafall sola åt mig! Så alla tjejer utom Emma va och fikade hos Olivia igår, mysigt vard det. Sen förut så kom jag hem och då så satte jag mig och kollade på Ghost Wisper. Och nu sitter jag här och kollar på Prodject runway. Guu asså vilken ful klänning en har sytt ser ju ut som jag vet inte vad. Jaa och snart så ska Linnéa hjärtat komma till mig med. Och då sås ka vi cykla till Mobilia och köpa massor godis och sen kolla på idol. Aa om någon ville veta å så ;)  Men ska nog ta och hinna kolla på ett AndraAvenyn avsnitt också innan Linnéa kommer.
Puss på er hörs.

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0