Flera-dagar-inlägg.

Jaha nu var jag där igen.... nu har jag inte lagt upp något på jag vet inte hur länge men, jag har inte haft tid eller haft ork men så får man inte säga så vi glömmer det nu. Men jag kan ju ta alla dagar jag har missat så det kan ju bli ett rätt långt inlägg här nu, men det är bra för jag har inte haft något jäte långt inlägg så det här ska bli kul tycker jag.

Fredag: Jag undrar om det var i fredags eller om det var torsdags som vi cyklade till city cross, hmm jag troe det var fredag så vi säger det nu. Ja i fredags så åkte Emma,Emelie och linnéa ooch jag och handlade till kvällen för att då skulle vi göra en överrasknings fest åt Olivia och Madde för att dem hade kommit hem. och då så köpte vi godis,dricka och tacos. Och sen så köpte jag en liten försenad födelsedags present till Madde oj hehe. Men det fick hon  nu jallafall bättre sent än aldrig. Och sen i skolan denna dag så tog vi svin sprutan så jag hade ont i armen hela dagen.

Lördag: Ja idag var det ju öppethus på skolan men jag kunde inte gå för jag hade ju tagit sprutan så jag låg i feber och hade as ont i armen, men bättre det än att få svin influensan. Och det var lite tur att jag inte kunde gå till skolan också för att jag skulle gå modell på skolan och hehe det kan dem ju bara drömma om, inte att jag skulle göra det. Men jag har tänkt om jag hade gått i nian kanske för då har man inget att skämmas för. hehe.
Sen på kvällen jallafall så hade jag ingen feber men as ont i armen, men jag ville ju inte missa att va med tjejerna så då åkte jag till Emma först och sen så åkte vi till Linnéa sen. Och när vi kom dit så började vi att planéra hur vi skulle skrämma dem och så och städade lite grann. Men sen visade det sig att bara Olivia och Emelie skulle komma för att Madde hade problem i familjen.  Så då skrämde vi bara Olivia eller om man kan säga att vi skrämde dem hehe jag låg gömd på golvet och skrattade som en gris, men jag kankse är lite skrämmande då, vem vet liksom. Sen lite senare så kom Madde gumman med. Sen fick vi ju grejer av olivia och Madde. Alla fick ett varsitt armband och ett par string och örhängen.  Jätte fina var dem så tusen tack för dem.
Och sen så åkte Olivia och Emelie hem så bara Madde,Emma och jag sov kvar hos LinnéaHjärtat. och jag måste säga tack för ne underbar kväll till alla tjejer jag verkligen älskar er ni är så underbara att jag inte fattar att jag har er!

Söndag: Denna dag var jag bara hemma och hjäpte mammagull och städade och satte faktiskt upp en jul stjärna i mitt fönster. Ja det hände väl inte så mycket mer den dagen.

Måndag: Ja idag vra vi ju lediga så jag var hemma, sen lite senare vid typ tre så åkte jag hem till Emeliegumman. och då så hjälpte jag henne att städa rummet. Sen så åkte vi till Olivia och fikade och sen så åkte vi alla tre till träningen.

Tisdag: Idag då , var det skola och sen kom jag hem och gjorde inte så jätte mycket sitter här nu och kollar på project runway. Blir faktiskt snygga klänningar på det här avsnittet. Ja och sen så ska jag på träning och sova så. Men jag kanske ska sova med tjejerna hos Linnéa ikväll med så det ska bli kul. men bara om jag får för m&p förståss. Ja men nu ska jag väl ta det lite lugnt och kolla klart på project ranway. Men vi hörs imorrn kankse
pusspuss.
 /e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0