Fredags mys med tjejerna på stan.

Jaha nu har jag gjort det igen jag sa att jag skulle lägga upp varje dag men nu har det ju inte blivit så, men jag gör ju det nu så ja det struntar vi i nu. Vi tar tre dagars inlägg lite kort.

Onsdag: Först skolan och sen så kom jag hem och pluggade lite och sen så köpte jag ett par stövlar.

Torsdag: Idag var det skola sen efter skolan så åkte Emma och jag med Evelina hem. Roligt var det där. Vi träffade hennes hästar och så hoppade vi ner från vinden ner i en hö hög. hehe.

Fredag: idag så var det skola igen då, sen så efter skolan så åkte jag hem och hämta pengar och gjorde mig lite iordning. Sen så åkte jag till Olivia. Och där så kollade vi på one three hill. Sen så fixade hon sig lite och så gick vi ner till tåget sen. Där mötte vi Emelie. Linnéa var redan i linköping så vi mötte henne vid bion. Vi skulle kollat på New moon, men den var fullbokad,  så vi struntade i bio och gick och åt god mat istället och gick på stan så jag köpte en stickad tröja och sen en t-shirt. Sen så åkte vi hem, och på tåget så körde vi en sång lek, undra om folk trodde vi va knäppa eller bara helt dumma i huvudet, Hahaha sitter och sjunger på tåget. Sen så kom vi till lilla Mantorp igallafall, och då så gick vi alla till Olivia. Sen så cyklade jag hem vid tio typ och nu så sitter jag här. Men vi ses pusspuss

P.S. Frästen tack för en underbar dag och kväll tjejer! älskar er, måste göras om. Bara att då ska Madde och Emma va med då också. pusspuss på er. D.S.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0