Ge mig jul!

Jag trodde faktiskt inte jag skulle hinna blogga idag men se här ;)
Ja idag har det vart skolan matte,idrott,lunch,kemi och svenska. och Emmas tabbe på kemi lektionen asså!
Råttan: Emma ha inte såna tankar.
haha dagens asså. Ja sen så kom jag hem vi halv tre, vart att plugga och äta. Sen cyklade jag till Olivia och Madde för det va konfa idag. När vi kom till konfan så var det bara vi tre för det stod inte att vi skulle ha konfa idag på pappret. Ja sen så kom jag hem och pluggade kemi. Asså vi har så jävla mycket läxor och så har jag ju prov på fredag med. Hoppas värkligen att det går bra, för jag fattar ingenting om politik asså. Jag märker att min inlägg inte blir så särskilt långa hmm Linnéa kan du hjälpa mig. hehe. ååå vad jag längtar till julafton! Och snö kan inte den komma snart eller, visst det snöar men det lägger sig ju inte på backen, det bara smälter.
Jag sitter och kollar på efterlyst nu, o jag fattar inte asså vad det finns för puckon.
Men jag ska väl fortsätta och kolla på det nu så vi ses puss puss

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0