Hemma dag.

Ja idag vaknade jag vid halv nio, då gick jag upp och åt frukost. Sen så vid kvart i tio så kom Madde och Olivia, och då åkte vi till Viby kyrka. Där var det söndags messa eller vad det heter. Sen jallafall så kom jag hem vid tolv eller nått sånt. Och då så hjälpte jag pappa med att regla uppe på övervåningen hehe (duktig jag är!) naerå. Men sen så kom mamma och Emil hem med en jätte stor blomma till pappa för det är ju farsdag idag, så grattis pappa på farsdag! Sen så åt jag kebab med bröd... flötig som jag är. Då så ringde Emelie till mig och jag stack till henne. Sen så gick vi och tittade på A-laget. Och sen när den matchen var slut så skulle Emelie sitta i seket till P 96 så då stannade jag kvar och kollade på den med. Sen jallafall så åkte jag hem. Och då så satte jag mig vid tv:n. Och nu så sitter jag här och kollar på ensam mamma söker. Men ska kolla klart på det nu men vi hörs puss
P.S. Jag har ju skärpt mig nu med min blogg ser ni!

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0