Jag älskar dig.

Jag måste lätta på mitt hjärta! Jag håller heltoch hållet med dem andra tjejernavi älskar dig och det vet du! Vi tjatar för vi bryr oss om dig. Du har blivit en helt annan person bara sådär. hur gick det till?
Var är min glada tjej som alltid skratta. Vi älskar dig, jag älskar dig! Snälla du vet att jag menar dig och jag vill värkligen att du ska bli den som du var förut, ditt gammla jag. Kära bästa älskade vän! Jag hoppas att du förstår vad vi menar, det är gör vi för att vi bryr oss! Jag vill inte tjata men jag älskar dig, och man tar han dom dem man älskar. Men om inte du vill ta emot våran tröst så får du tänka över vad som hänt och förstå vad vi menar. Jag älskar dig, och kommer alltid sitta djupt inne i mitt hjärta! och det vet du!
Jag vill inte att det ska bli något stort av det här men jag vill värkligen att du ska må bra, och inte plåga dig själv för någon kille t.ex.
Du är en av mina älskade änglar och det kommer du alltid vara!
min kära vän!
JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0