Lördag.

JAAAA datorn funkar nu så nu blir det inlägg ska ni se!
Som sagt jag ska skärpa mig med mina inlägg nu!

Ja idag vaknade jag hos Olivia med henne och Emelie, tack för en skit rolig kväll igår alla tjejer! Sen när jag vaknade vid åtta, så satte jag på mitt alarm så vi skulle gå upp vid halv nio. Klockan ringde och ´jag hade inte hunnit somna om än, Olivia stängde av den och försökte somna om. Jag gjorde iordning mig medans dem sov. Sen så väckte jag Olivia så hon gick faktiskt upp men sen när jag kom till Emelie så vart det lite svårare hehe. Jag trodde att det skulle vara tvärtom, fel av mig! Sen så skulle jag kittla Emelie under fötterna för att få upp henne men då rev jag mig på hennes tå naglar hehe. Sen jallafall så åt va och borsta tänderna, och sen så stack vi till träningen. Olivia och Emelie kollade på eftersom dem är sjuka. Det var någon bandy cup där nere också så vi fick ingen tränings tid i hallen utan vi fick vara i korridoren och köra fys en halvtimme istället. Jobbigt. Sen efter träningen så duschade jag och cyklade hem och åt. Sen så åkte vi till ett par i tallboda och åt mat och kollade på deras nya hus o.s.v. Sen kom jag hem njaa typ halv fem eller nått. Och nu så sitter jag ju här, tänkte hjälpa Emil med att fixa hans rum (det är ju så jävla fult!) hehe ojj.  Men jaa nu ser det ju lovande ut för mig faktiskt jag börjar ju skärpa mig med min blogg nu. hehe så mer ska det komma. Men jag är lite sugen på en nu hether så om du Linnéa skulle kunna hjälpa mig? Men om du vill så kan vi ju prata någon dag nu så kan du ju få lite bilder av mig som du kan ha med och sen hjälpa mig med bakgrunden med. hehe. Men jag kan förklara lite mer sen imorrn eller på måndag. Ska  nog gå och lägga mig lite tidigt ikväll typ tolv eller nått för jag har konfa imorgon bitti i kyrkan och sen så har vi eventuellt match mot ljungsbro, så nu kommer vi Bella-Bus och klår er ;) Jaa det va väl det jag hade på hjärtat att säga ikväll. Vi ses puss
/e.




Kommentarer
Postat av: bella

synd att matchen blev inställd!

vi skulle tagit er ;) :P<33

2009-11-07 @ 23:01:51
URL: http://izabellajannice.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Att göra om bloggen är roligaste jag vet, (näst efter fotboll)

självklart gör jag om din blogg gumman.

Vi hörs ikväll om det!

Love you,

2009-11-08 @ 12:58:19
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0