Mys med Emelie och Linnéa idag.

Jaaa nu har våra kära vänner från Gran Canaria bloggat lite Olivia och Madeleine så gå gärna in och läs om vad dem har gjort, fast dem kunde bara skriva i nio minuter för internet var jätte dyrt. Ja idag vaknade jag hos Linnéa, tack för en jätte kul kväll igår Linnéa och Emelie. ´Linnéa och jag hade satt klockan på 7:00 och 7:30 , för träningen började nio idag. Men vi kom inte upp förs 8:05 hehe ojj.  Men jag hann ändå. Det var en väldigt slapp träning idag faktiskt men det va skönt för jag va värsta trött. Emelie hade försovt sig haha till tio i tio haha (sömntuta). Sen kom jag hem och åt och satte mig vid datorn. Och då så sms:a Emelie mig och sa att hon skulle åka sola så då hängde jag med henne. Sen så åkte vi hem till henne och hon åt och duschade av sig. Och jaa Emelie AAAAJJJJ. Hahah bäst på länge! Sen så kom vi hem till mig och då så åt jag mat och sen så åt vi en päronsplitt och godis! Sen så körde vi farmville och nu så sitter vi och spelat spider wick skit kul är det men vi vet inte vart vi sak gå nu men men det kommer nog snart. Och nu så ska jag skörda på farmville, hörs puspuss
http://oliviawall.blogg.se
http://madeleinekarin.devote.se

/e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0