Okej jag ska ta och skärpa mig.

Hehe oj då nu har det inte blivit något på länge men det är för att min dator har gått sönder, men jag ska försöka och göra mitt bästa jag bloggar ju aldrig längre känner jag. Men det ska vi sätta stopp för!

Jaa vart ska jag börja idag har det vart en lång dag klockan har liksom bara stått still känns det som. Det var först engelska och då fick jag reda på mitt engelska prov eee hmm jaa...... jag fick g- så jag är inte så nöjd om man säger så med enkla ord! menmen det får man ta. Sen var det rast i en halvtimma och sen vart det SO va rätt segt, sen tittar vi på en film på SO:n och ja vad kan man säga om den Emma ? Hel knäpp är den! Sen var det lunch, det stod att det skulle vara falukorv med mos men det var någon äcklig potatis röra så vi fick leva på knäckebröd hehe. Sen efter lunch så hade vi tyska, det gick väl bra. Rast på det sen då och matte efter det. och slutligen så hade vi svenska. Sen slutade vi, och då följde jag med Linnéa ner till macken och där stötte vi på Emelie och Olivia. Och sen så skynda Linnéa till tåget och jag och Emelie följde med Olivia hem. Och då satte vi oss vid datorn i köket och sen förflyttade vi oss hit till vardags rummet, så Olivia och Emelie kunde sitta och nörda Farmville. Men sen gick Emelie för hon skulle till Mjölby. Men sen när hon kommer tillbaka så ska vi hitta på något gått att äta ;) DEm pratar om smoothe men jag går direkt på choklad milkshake! Men aa det finns väl inte så mycket mer att skriva. Ikväll så är det ju dem som gäller och så får vi se vad vi hittar på Emelie ovh jag skulle kanske sova hos Olivia. OCh imorgon bitti så blir det ju träning som vanligt. Men vi hörs puss & kram.
Ha en bra fredag pussar

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0