PEPP PEPP PEPP PEPP till tusen!

Okej jag är jätte ledsen att jag inte har lagt upp nått inlägg nu på två dagar,  men pappa har hållt på med internet så man kunde inte gå in så det är därför. Men jag kan ju börja där jag slutade förra gången.
Söndags: Då spelade jag ju hemma match mot Nyköping, det vart inget mål för mig men vi vann med 22-10 eller nått sånt, så uppägning på den matchen hehe.

Måndag: Gjorde inte mycket. skola,  träna och pluggade lite grann.

Tisdag: Idag då då så var det skola först. Sen efter skolan satt jag och väntade med Linnéa, hon skulle ha utvecklingssamtal. Så jag var lite snäll och väntade på hennes mamma. Sen kom jag hem och då så åt jag och satt vid tv:n. Och sen ni då så åkte vi upp till parkeringen och då var vi pepp inför match sk ni tro! Sen när alla hade kommit kom Emelie på att hon hade glömt sin gröna match tröja så vi fick åka hem till henne och hämta den. Men det sen när vi kom fram till Ljungsbro, och skulle klä om i omklädningsrummet, så skulle vi ju inte ha gröna tröjor i jallafall! Men vet ni vad vi VANN mot Ljungsbro! Med 19-12 eller nått sånt tror jag. Så as glad nu! Men nu ska jag äta upp min korv som jag har en snutt på kvar och så ska jag kolla på ett Andra Avenyn avsnitt.
Pusspuss på er! Så hörs vi.

/e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0