Pluggar till SO provet.

Jaha nu sitter jag här igen fast jag egentligen ska sitta och plugga SO men jag fattar ju ingenting asså det är skit svårt eller hur Emma?
Jallafall min dag har vart skolan då och vi haf slöjd idag! yaay. Och då så skulle jag börja sy med rötter på min ask som jag gör men då var det någon jävla f***a som hade skvätt lila färg på min så jag fick stå och måla om allt.... men nu ska jag inte sitta här och va arg. Sen klockan åtta ska jag till träningen, har inte så jätte stor lust faktiskt för jag är väldigt trött. Men aa det kommer nog inte något inlägg sen för jag kommer hem vid kvart i tio och då måste jag äta och duscha. Men nu måste jag plugga asså så det får bli ett kort inlägg idag.
puss&kram
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0