Seg måndag.

TjaTja
Idag vard et skola, jaa du Emma vi kan ju börja tänka på yrkes gymnasiet Haha ja dör asså. På rasten så gick Emma och jag förbi två personer som kom från yrkesgymnasiet och började prata om vad vi ville bli o.s.v. Och vi fick papper och block och massor asså. Haha bäst idag asså när Emma stod där och bara började pumpas röd färg i ansiktet på henne! haha. Ja sen igallafall efter rasten så hade vi teori med Johannes. boooring! Sen så ko jag hem och började prata med mamma om svininfluensan, och förklarade för henne att den inte var farlig. Hon skulle ha tagit den idag men hon gjorde aldrig det för hon hörde av någon att det inte va bra att ta den. Men tar den historien muntligt för den som vill lyssna för rätt långt asså. Men nu sitter jag här har precis ätit, För jag ska åka och träna snart. Och sen efter träningen så ska jag plugga tyska och sen försöka hinna lite Buddha med. men vi ses pussar
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0