Tjuuuhuuuu vi vann! suck on that.

Hej
Idag vaknade jag vid halv tio ca, och då så låg jag och kollade på tv en stund. Sen gick jag upp och åt frukost och sen cyklade jag till Olivia. Och då så åkte vi ner till klämman för vi hade match mot Vadstena. Och vi vann med 30-15, och jag gjorde ett mål. Sen kom jag hemö, och då så åt jag lite och sen pluggade jag lite kan 3 st frågor av 39 nu på Buddha provet som vi har på fredag. Bra komp eller hur. Men ska kolla klart på ett program nu. Det handlar om en kille som är blind men som kan  höra vart saker och ting står. Rätt häftigt faktiskt.
Men vi ses pusspuss
 Frästen jag kanske inte kan lägga in nått inlägg imorrn, för vi har träning imorrn och jag måste plugga då med men vi får se jag kanske hinner nått litet.

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0