Tröööööööööttt.

Hej idag har jag inte gjort mycket vart skit trött hela dagen. I morse gick jag upp vid halv nio. Gick ut med zerwo och sen åt och stack till Olivia. Och vi åkte till träningen sen vid halv tio. Mötte Emelie på vägen ner så då gick vi med henne med. På träningen idag så körde vi en tränings match mot pojkar 96. Vi vann med 29-13, så rätt ägda där tycker jag och jag gjorde faktiskt ett mål ;D hehe. Sen kom  jag hem och jag har inte gjort ett skit asså bara legat framför tv:n och slappat. Och i morrn så har vi match mot Vadstena (hemma) så as pepp för det!
Får hoppas att det går bra men det gör det nog. ja sen sa jag ju att jag  skulle plugga idag men jag har inte ens öppnat böckerna och det är ju bra när jag har matte prov på onsdag och sen på fredag nått jäkla buddha prov som jag kommer få ig på. faan. Men får faktiskt skärpa mig och köra hårt med pluggandet imorrn istället.
Puss.
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0