Tusen tack Linnéa!

Men herregud vad ska jag säga du är ju bara för bra Linnéa! Den är jättefin! Värkligen jag menar det! Jag trodde inte man kunde göra en så fin blogg, men se där då kom  du fram gumman. Tack så jätte mycket hjärtat den blev bara för bra!

Idag så vaknade jag vid åtta hade sovmorgon! jippi. Åt frukost och allt det vanliga och sen så gick jag till skolan. I skolan var det ju som vanligt, och dagens lektioner va: So,Kemi,lunch,idrott och sen tyska. På tyskan så gjorde Emelie och jag ett kollage som ska vara med på öppet hus i skolan på lördag. Sen klockan tre så slutade jag och då så gick jag hem, åt och packade och sen stack jag till träningen. Ja och sen så kom jag hem vid halv sju eller nått. Åt och pluggade tyska glosor. Och nu så sitter jag här. Men tror jag ska kolla på ett Andra Avenyn avsnitt jag missade förra tisdagen.
Och tusen tack för att du ändrade min blogg Linnéa!<3
puss&kram
/e.


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Klart jag hjälper dig hjärtat,

kul att du gillade den!

älskar dig

2009-11-09 @ 20:41:15
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0