ja då var det väl min tur! fan ...

Jaha nu är det väl min tur att bli sjuk ligger i sängen och kollar på Eva&Adam med emma nu, fryser som en jävlans hund! Tjock i halsen och förkyld. I skolan orkade jag ingenting var helt jävla borta frös och hade ont i huvudet, så på sista lektionen så satt emma och jag i jackor i grupprummet och läste. Sen gick vi hem och åt coccos rutor som mamma har bakat skit mumma var det, och te på det för mig men emma ville inte ha det. Men sen ska jag väl göra engelska glosorna om jag inte ska vara hemma imorrn vet inte riktigt får se lite senare. För eftersom vi har ju praktisktprov i morrn i hemkunskapen, och det får jag inte missa, och sen tyska prov på fredag, och boda borg med konfermationen på lördag och sen till sist borta match mot malmslett på söndag och det får jag värkligen inte missa för då har vi bara två avbytare och det funkar bara inte då får vi ju ställa in matchen! Och det gillas inte. Det har inte blivit så mycket inlägg nu men har haft massor prov och kommer ha ännu mer framöver så ni kan ju räkna med att det kanske inte blir så mycket.  Men Ska va lite social mot emma nu , vi hörs
Puss

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0