Lördag.

Heej!
Igår: hade jag jättekul tack alla för igår kväll. Och faan asså att jag gick tidigare för anars skulle jag kunnat vart med när du vart väldigt glad Madeleine!!  Jag är värsta glad för din skull :D<3
Idag: var det att gå upp när olivia ringde klockan nio, min väckarklocka hade ju inte ringt så jag fick lite små bråttom, eftersom jag skulle på handbolls träning. Det va en rätt slapp träning idag . Sen efter träningen så gick olivia och jag till emelie och hämtade min cykel. Och lycka till emelie på matchen idag!
Sen gick vi hem , och sen så åt jag och duschade  och snart ska jag väl fixa håret med tror jag. Frästen pappa och jag har hittat en as snygg moppe så vi kanske ska åka och titta på den i slutet av nästa vecka, hoppas jag kommer få den! hoppas,hoppas,hoppas :D<3 Men sen jallafall så ska jag till olivia och sen så kommer emelie,madde och sen kanske linnéa med så ska vi gå runt i mantorp, och träffa linn och några mer. Och det får inte bli så jätte sent ikväll för  imorrn så ska vi spela mot RP seriestart! längtar ,asså värsta pepp redan!
Men sen finns det nog inte så mycket att skriva om mer så vi hörs puss.

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0