Måndag.

Just nu så sitter jag hemma hos olivia! Vi ska snart ner till träningen.. hon ska träna  men inte jag inte förs i slutet av veckan. Ska till skolan imorrn.. ska bli skönt att komma tillbaka, me inte till allt jag har kommit efter i men jag har faktiskt pluggat skit mycket hemma , för söta lilla emma kom med böcker till mig i fredags.  Nu så packar olivia, och så är musik på med, Kan inte åka till mjölby imorrn och sjunga eftersom min hals är inte riktigt som den sak än menmen får ta någon annan tid. I helgen så har jag ju inte skrivit så mycket men jag kan ta en liten kortis över vad som hänt.
Fredag: M&M, nina och calle kom. Senare sen så åkte calle hem men resten sov kvar.
Lördag: var väldigt slappt pluggade lite och bara tog det lugnt... (kunde ju inte följa med till boda borg)
Söndag: hände inte mycket kolla på en film på kvällen anars hade jag inte gjort så mycket. (kunde ju inte vara med på matchen..)

Jaa så har väl min helg sätt ut... hoppas på en lite roligare nästa helg.
Men nu ska väl olivia och jag dra oss.. men vi hörs puss

/e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0