Skoltrött.

Tja Tja!
Jajaja nu har det visst inte blivit så mycket inlägg hehe, men jag hinner inte asså vart väldigt mycket den här veckan har tränat och pluggat bara... på torsdag har vi fysikprov och på fredag har vi engelska prov, och sen så har vi ju träning måndag, tisdag och lördag så det är lite fullt upp just denna vecka men ska örsöka mer sen nästa vecka för då har vi ju HÖSTLOV! så jag längtar som fjaen. Jaa men nu sitter jag hos olivia vi har pluggat tjärtarna av oss azzå! men nu ska vi äta makaroner med gurka och ketchup och sen träning så jag hinner inte snacka mer me vi hörs ju kanske imorrn om jag hinner anars någon anna dag.
Puss på er!
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0