torsdag.

Ja idag vaknade jag vid nio typ och kunde inte somna om, så låg och kollade på tv, och frästen jag pratade med emma och hon sa att jag hade fått mvg- på min bild uppgift! Så jag är väldigt nöjd med det hehe. Asså jag måste bli frisk nu imorrn har jag tyska prov och på lördag boda borg och söndag match mot malslett jag har inte tid med att vara hemma och va sjuk asså! orkar inte bara vara hemma eller har ingenting att gör men jag hoppas jag kan komma till skolan imorrn jallafall och göra provet om jag mår bättre men om jag mår rätt så hyffsat så vill jag nog gå till skolan. Jag vet inte hur jag ska göra om jag inte kan va med på matchen för då har vi två avbytare och då så får antingen dem köra skiten ur sig eller ställa in matchen! Men får hoppas på att jag bättrar mig. Anars hännder nog inte så mycket idag, mamma och pappa ska åka med zerwo till hund trimm så han ska bli klippt och bli fiin vovve. Men jaa min dag blir väl att ligga i sängen och kolla på tv, det finns ju inte så mycket mer att göra.
aa men vi hörs väl då puss

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0