vecko inlägg

Ojojojoj nu hart det visst inte blivit något inlägg på länge, men det får väl bli det nu, ett för hela veckan hehe.

Tisdag:ingen träning för mig var ju sjuk så jag satt och kollade på.
Onsdag:hände inte mycket var bara hemma och pluggade.
Torsdag:hände heller inte så mycket var hemma då också och pluggade.
Fredag:fick vi reda på tyska provet, fick 85/95 så ett vg vart det där, men sen så fick vi också reda på svenskan och där så hade jag missat att pluggat på epokerna så att jag måste göra om dem bara... men övrigt så var det bra sa hon. Sen när jag kom hem så fixade jag mig iordning för sen så åkte jag och familjen och åt på batterfly. Det var jätte god mat där. Sen idag då så har jag haft träning, och sen lite senare så kommer Emelie till mig.. men ska gå en sväng med Zerwo nu ... men vi höres puss på skinkan.

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0