Blogg nurrå.

Jaha nu vare att skaffa blogg som alla andra då.Det går inte så jätte bra än men jag lär mig nog snart.
Idag vare skola rätt segt.Sen efter skolan så va jag med olivia,och då så följde vi med hennes mamma till stan och handlade lite grann.Sen kom vi hem och då så satt vi vid datorn lite.Sen så gick vi ner till macken och köpte flöt.Och efter det så gick vi hem och sjöng,  faan på dem där jäkla låtarne eller vad säger du olivia? ;D Sen så kom emelie och då så åt vi lite godis, senare sen så gick vi ut och gick lite, och då så gick vi förbi gårn och träffa lite folk. Sen följde dem mig en bit för jag skulle hem.Och nu så sitter jag här,men ska sova nu ska träna imorgon bitti.

/e.

Kommentarer
Postat av: Emma :) <3

hur gåre me bloggen ? ;)

sjukt fiin design iaf :D<3



~puss Emmaa ;**

2009-09-06 @ 22:18:41
URL: http://eeemmaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0