Haha emelie du är bara för bra!

Haha ahja jag får väl ta och skärpa mig ;D
okej nurrå ska jag börja blogga ordentligt . vi börjar med idag!
idag var det rätt stressigt i skolan. det var dem gamla vanliga lektioner typ. Sen efter skolan så fick jag skjuts av madde hem, sen så åt jag korv och mos. och så satte jag mig och pluggade biologi som jag har prov på tills imorgon. skit svårt förståss men det får  man ju ta , tror inte på nått mvg men ett vg kanske jallafall och det tackar man juh inte nej till men  jag vet inte. Sen nu så sitter jag här och har packat för  sen kl 20:00 ska jag på handbolls träning. sen efter det ska jag hem och äta och sova tror jag. ses

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0