jag gör en madde.

jag trodde man inte kunde vara sämre än olivia på att blogga, men jo!
den här tjejen lyckas, börjar fundera om mina tankar om henne, hon bevisar att hon lyckas med allt. jag var snäll och fixa en blogg åt henne. och hur många inlägg lägger hon in ? två på två veckor eller nått ?
måste hålla med om att det faktiskt är lite pinsamt emelie, tihihi.

så jag gör en madde, gästbloggar utan hon vet om något. lite spännande faktiskt, tihihih.
skolan var slapp, killarna är borta, så det blir väl mjukisbyxor i 2 vecker. så skönt !
emelie ska på handbollsträning, vid kvart i fem. undra om hon loggar in på datorn efter? för då får hon en rejäl överraskningar, jag älskar överraskningar.

hoppas hon blir bättre.
annars kanske alla slutar läsa hennes blogg, o det är ju inte så kul.

men varsågod älskling.
du kan tacka mej någon annan gång.



/ emelieisabelle.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0