September 18 ,o&m idag.

Hej.
Idag var det skola, hade lite lektioenr och sedan var et juh mat, och det var tacos, så Emma äter såklart med mosade chips i och sätter i halsen (som vanligt) ;D du är lustig du lilla gumman <3. Senare sen så skulle jag på svenskan och slår i min armbåge så då vart den svullen och gjorde ont hela lektionen, men nu börjar det att gå över var väl bara någon sena eller nått. Men mina päron säger att jag inte får vara med på matchen imorrn om det inte blivit bättre, men jag får hoppas på det bästa för jag vill verkligen vara med imorrn på matchen. Sen efetr skolan så åkte olivia,madde och jag hem till madde. Så åt vi mat där och så kollade vi lite på tv och satt vid datorn. Nu är vi hos olivia och så gör vi oss lite iordning och sen gå ut och hitta på nått hade vi tänkt. Men det händer väl inte så mycket mer nu. Ses
/e.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sätter inte alltid i halsen (aaa)

2009-09-19 @ 10:24:37
URL: http://emmaholgersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0