Sjuk.

Okej , nu var det ett tag sen jag lade upp ett inlägg.
Idag var det skola, och då så va det ju det gamla vanliga ämnena.Sen efter skolan så gick jag hem och åt och pluggade men det går inte så bra fattar ju fan ingenting,menmen. Jag är grymt förkyld och svullen i halsen så blir ingen träning idag heller, men jag går nog ner och tittar jallafall. Och eftersom jag är sjuk nu så vet jag inte om jag kan vara med på tränings matchen på lördag mot motala, och det är inte kul, hade gärna viljat spela mot dem, men sånt är livet på en pinne, kommer ju fler matcher. Blir väl inte så mycket mer, sitta vid tv och datorn sen ikväll och plugga när jag kommit hem.

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0