cha cha bloggen!

Jag är såååå himla bra på att uppdatera känner jag ;) haha. Veckan har vart slapp, lite kortfattat: träning, emelie, olivia, slappat, och pluggat. Och igår så sov jag hos olivia med emelie också. och då så fick vi reda på en  hemsk sak. Jag fattar inte hur vissa folk tänker asså, men du får krya på dig linn<3 ligger just nu i min säng och flötar i mig godis, måste bara säga att jag är imponerad på mig själv jag köper så jävla gott godis! Imorse så väckte pappa mig skulle upp halv sju. Fixa mig lite och sen dra till mjölby, skulle övningsköra. Gick förvånadsvärt rätt så bra så, och nästa fredag så ska vi ut i trafiken jag kommer dö! Sen efter det så satte jag mig på skolan där och pluggade lite så nu har jag klarat ett test utav dem där men det värsta är att jag har rätt så många kvar nu men det går framåt iallafall. ja idag blir det en hemmakväll för tjejerna är i ullared om inte emma kan hitta på något förstås :)<3 Men ska väl ta och ägna några timmar på the sims nu, emelie du är en nörd. Vad är det för fel på ig jag pratar med mig själv! Ja jag måste nog ut och träffa folk. Jag ringer emma sen och kollar vad hon ska göra. jaa anars har ag nog inget annat att meddela så vi ses pusspuss

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0