Emelie Gunnarsson kan du ringa när du kan va :*

Nu sitter jag på altan, fan va änge sen det va man kunde göra det! Vädret kan man ju inte klaga på nu asså. Jag har inte hittat på mycket idag. Ska väl va med emelie sen eventuellt, hon har gäster och hon visste inte hur länge dem skulle va kvar, men jag hoppas på att vi kan va. Jag har inte hittat på ett ända på lovet nu asså, jag känner mig lite tråkig. och så har jag körkortet som jag pluggar på nu ocskå, eller det har jag gjort länge ,men inget sätter sig men nu fan ska jag ha min epa, jag kommer fan nte ge mig! Ja har hittat ett nytt "roligt" spel på facebook med om nån ville veta  ;) Jaa vad sak jag göra nu då, jag lyssnar på musik och väntar på att emelie sak höra av sig :D de e livet de. Men ska väl ta och göra mig iordning det va länge sen nu tycker jag. puss på e



hörs emelie






Jaa vad säger man
det fortsätter väl hoppas jag
tänk om jag ångrar mig nu
va fan är det för fel på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0