Haha emelie och jag planerar så bra! :*

Ja nu ligger jag i min säng och ska snart sova, klockan är tolv eller nått. Har vart med emelie idag. Kom till henne vi fem typ, och då så hade ju hon inte hoppat in i duschen än så då fick jag vänta ytterligare för hon hade kollat på barnen i bullerby, jag dör på den ungen<3;) Sen iallafall så visste vi inte vad vi skulle hitta på men vi va as sugna på donken. Så vi gick in på datorn och kolla på kartan hur långt det va från stationen i mjölby och sen att gå till donken, mjaa det va inte så kort om man säger så, och ingen kunde skjutsa oss. Så emelies mamma kom med förslaget att vi kunde cykla till frasses så då gjorde vi det. Åkte först hem till mi och hämta pengar o sånt. Sen cyklade vi och när vi va tio meter från den förbannade hamburgaren så kom vi på att vi glömt låset! så det va bara att cykla tillbaka och då så hitta vi inte nyckel så det blev helt lyckat. Och då så sa pappa att det kankse inet va öppet så jag ringde till frasses:

Frasses: Hej ni har kommit till frasses det är blablablbal
jag: Ja hej jag undra om ni har öppet idag?
Frasses: Ja det har vi
Jag: guu va bra!
frasses: men vi stängde för en halvtimma sen
Jag: ehh aha okej

Men asså vilken jävla kärring! Och då så fick emelie och jag lite smått agro. Efetrsom då hade vi cyklat dit i onödan. Oo jaa då orkade vi inte mer så vi åkte upp till macken och hyrde film och köpte billys pan pizza och brocoli soppa och parkerade våra rumpor i emelies soffa! Så det har varit en lång dag idag Men helt klart rolig! är jätte trött nu så ska sova puss puss

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0