Lång dag!

ohhh idag har dert vart en lång dag, börja med att jag försov mig till halv åtta mend et va ju chill eftersom jag praoar hos pappa. Vi åkte iväg till olika ställen sen frukost på ikea, fett gott. Sen rulla det vidare och sen så åkte vi hem och jag bytte om och åkte igen till mjölby den här gången. Satte mig där på ungdomsmottagningen och fixa lite grejer. Sen sätta mig på körskolan så jag har klarat teorin nu så jag kan skriva upp om jag vill! SKÖNT! äntligen. Sen hem och ut och springa två varv i spåret och sen hem o äta. åkte med mamma en sväng till pia sen med. Hem och sen ta en lång varm dusch. och nu så sitter jag och kollar på svensak hollywoods fruar o äter lite godis med mamma. Men ska kolla vidare. PUSS

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0