min vanliga otur....

Ja nu ligger jag här i min säng fast jag egentligen ska va i skolan. Och jag som hade planerat så himla mycket ikväll men nu när jaghar åkt på magsjuka så, men det är ju min vanliga otur det va väl  kebab pizzan jag åt igår eller nått. Jag skulle åka till stan med tjejerna, och ät mat där med dem, linnéas sista skoldag i våran skola, och jag har biologi prov idag iför sig så går inte världen under för att jag ska göra det senare men det va liksom det att jag stressat och försökt pluggat så jävla mycket den här veckan, menmen nu kan ja ju få högre betyg kanske om jag frågar emma vad det va för frågor (a) Men ska väl kolla om det finns nått bra tv program och sen kolla på massor sommar kläder för jag LÄNGTAR till sommaren. Och ikväll får jag ta och bara vara hemma och ta det lungt, men  det kan ju va skönt det med ibland men inte när man har planerat saker. Mend et är ju som sagt min vanliga otur så jag får väl leva med det.

Och idag fyller även en kille år! Grattis Sam :)<3

hörs emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0