Mitt underbara väder!

ja nu sitter jag i det här vackra vädret i bikini o mysbyxor! snacka om härligt väder, jag känner att min bästa sommar är på väg nu med moppar och epa o allt! Sitter även och äter lite mat. Ska till olivia sen för ikväll är det träning. Den sista träningen :/ så det gäller att hålla pilsen uppe nu asså! men det kan vi ju kolla tillbax på, det gick inte så bra för mig sist. Jag ska nog börja med det som madde och emelie kör, för jag vill ha en bikini kropp i sommar o så är det bara! så inget godis för mig förutom lite grann på helgen. Men annars inget alls! Men sak lussna vidare på musiken och steka lite i solen. PUSS

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0