OLIVIAS PLACE♥

Ja det har varit en bra vecka med pappa och mårten på bt. Men jag måste bara säga att jag har skit ont i kroppen nu av att ha krupit rynt på golvet och mekat truck. Just nu så sitter jag hos olivia och hon är jätte duktig och lagar mat till henne och mig thihi jag är som vanligt inte så bra på laga mat så jag gör nog mest nytta av att sitta här;) Det blir pommes med kyckling MUMS! Sen så kommer även emeliegumman och så ska vi mysa och kolla film. imorrn blir det avslutning med handbollslaget, laserdom, mat och bubbel. men ska nog kolla till hur det går för henne. PUSS

gammal bild från början av sjuan
fan va söta mina tjejor är :*

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0