Linnéa min fina underbara linnéa♥

ja vad ska jag säga du är allt och mycket mer du är en av mina tjejer. Jag älskar dig över allt annat på denna jord. vi har känt varann ända sen lekis, även om vi inte va riktigt bra vänner förs i fyran så har du ju liksom alltid funnits där hos mig. Och jag vet att du kommer finnas nu med men bara med lite längre avstånd, det är nemans problemans vi får bara ta tåget, och kom  ihåg vi ska åka till donken i sommar med mopparna och min epa! Och vi kommer fortfarande ha kvar våra tjejkvällar och vi kommer inte glida isär även om man tror det, när något sånt här händer så tänker man alltid det värsta. Men jag känner dig och jag vet att vi tjejer kommer hålla ihop för vi är vi och det kan ingen ta ifrån oss även om någon så skulle flytta till spanien så skulle vi hålla kontakten jag  bara  vet de, de är såna vi är,  vi släpper inte någon utan vi tar emot om någon skulle falla. Så det här är inget långt farväl utan vi ses nån dag nästa helg. Och du ska veta att jag älskar dig oavsett vad!










Jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: linnea

det är jukul att mabn är så snyggggg.

du känner mig tydligen helt rätt emelie.

det är precis som du säger, allt ska vara kvar fast lite längre ifrån bara.

jag älskar dig mest gumman! oerhört mycket ! <33333

2010-04-01 @ 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0