vår och efter kommer sommar!



Ja god morgon eller rättare sagt eftermiddag. jag sitter här på min altan och värmer mig i solen, asså skit va soligt och könt det har blivit, snart åker ju bikinin på! (Y) Ska cykla till emelie sen och hon och jag ska eventuellt cukla till donken men vi vet inte än. Det va bara en galen idé vi fick lite sådär.Asså jag blir galen på min blogg jag har liksom gjort en ny header och gjort den som bild och kopierat o allt de där men den blir inte som header sen när jag sätter dit den, men om man förhandsgranskar så är det den men sen när man sparar så blir det den gamla så jag blir lite galen! men emelie får hjälpa mig hon kan allt,  Men ska nog ta och ringa henne nu puss på er

hörs emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0