dagarna rullar på.

ja nu har det inte blivit mycket bloggande men det är för att denna vecka har jag verkligen haft fullt upp. Asså jag är serri jag går in i väggen snart. Men idag då. Skola först sen sluta vid halv fyra och åkta direkt in till mjölby för att sitta där och ha körskola. seeegt! Och jag tror att det inte är menat att fanny och jga ska ha körkort för så mycket fel som vi hade, har nog ingen haft haha. Sen kom jag hem och plugga, så min dag har varit jobbig. Men det tar vi igen imorrn när jag ska va med olivia gumman, blir mys! Men ska sooova nu, så vi ses kanske hinner en liten bloggis imorrn med men får se. puss

hörs emelie.


Man ska aldrig säga
 aldrig, för det
man önskar sig
 mest kan ske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0