I really have nothing to complain about.

Kom precis hem från olivia och madde. Just nu ligger jag i sängen och tänkte gå in och checka facebook, och farmville. Tv:n är också på. Och sen vet jag inte om jag ska köra lite sims med. Assså vad har jag för liv. Spela sims. hmm underbart är ordet jag söker kanske? Imorrn blir det att sova länge tills olivia har kommit hem från stan så då ska jah åka till henne och eventuellt sova med. och lördag sen är det ju träning. undrar hur det kommer gå, eftersom jag har vart sjuk så har ju inte jag tränat. och jag har ätit rätt mycket onyttigt. hmm det kommer nog kanske gå bra iallafall. Men ska nog fälja min plan och gå in på facebook och sims sen så vi ses.puss.

hörs emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0