Kladdkaketajm med emma!!!

Ja nu va vi hemma igen från en lång skoldag. Jag fattar inte lärarna asså, vi har prov veckan efter lovet och vi är inte äns klara med det vi ska ha prov i, bra komp säger jag bara. Jag går ärligt talat in i väggen snart! Men jag gör väl de lagom till sommar lovet eftersom det är då man inte sak ha något att göra, ee skit samma jag vet inte vad jag yrar om men ändå. Sitter hemma nu med emmagull. vi har bakat en kladdkaka som står i ugnen nu och den doftar så jävla himmelsk! Så den kommer nog va slut rätt så fort sen skulle jag tro. Ikväll blir det väl plugg som vanligt men först en jätte rolig kväll med emmis!♥ Men ska väl ta och dregla framför ugnen nu och se hur mycket munnen faktiskt kan vattna! men aa vi ses puss. ha en bra dag. (hade bara lust att säga så)

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0