Min vanliga otur att bli sjuk på lov! helvete.

Jaa igår va jag som sagt med emelie,olivia och samiboy. Mysigt, kollade på någon jävla människo ätande film, usch! Men min röst räknades inte när dem andra ville se och inte jag. Men det va dem som va räddast sen ;) *host* Nu ligger jag och äter pan pizza och är sjuk!!! Jag vill inte va de! Och det betyder att jag inte kan va med på träningen imorrn och på tisdag, och dessutom fyller jag år på tisdag! 15 bast snart då. Men får ta och friskna tills vi ska köra match nästa helg för de tänker jag inte hoppa över asså! Men ska äta upp min pizza nu för den kallnar men aa vi ses väl, kommer väl mer inlägg idag eftersom jag ligger här och hostar! puss eller ta kram istället för anars blir ju ni sjuka.

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0