Solarium vilken uppfining! (Y)

Jaa nu har jag inte bloggat på rätt länge tycker jag men jag kan ju börja med gårdagen då. Först då så var det ju skola, sen så åkte emma och jag till mjölby för att sola, för jag vill ju inte komma helt vit på fredag när vi ska till simhallen. Men iallafall när vi var där ärligt talat jag trodde jag skulle dö asså, för det där solariumet började låta och sen helt plötsligt räkna ner och jag dumhead själv fattade ju inte att  den räknade ner dem sista tio sekunderna, så jag trodde jag skulle sprängas i luften men ändå. Och emma låg i det andra solariumet bredvid och så låg vi och pratade om allt möjligt, och jag tyckte först att jag vart brun men nu såhär idag så ser jag fan inte så brun ut menmen sen vart det kebab hause. Feta som vi är. Och dagen idag var ju rätt seg och lång, gick till kvart över tre. Och jag fick mvg på min bild som jag trodde jag bara skulle få vg- på men jag tror att jag är en begåvad flicka ;) men ska väl ta mig en blodapelsin nu så hörs vi

emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0