Tack för en bra kväll/natt tjejer(L)

jaa igår vart det en lyckad kväll! Tack alla tjejer för igår det måste verkligen göras om!♥ Gheza och petrus kom förbi en sväng igår också, trevligt. nu kom jag precis ut ur duschen har tränat handboll. Matchen imorrn är inställd så sov morgon blir det för en gångs skull, skööönt! Blir väl att städa lite nu efter igår. De är det värsta med det, att man måste städa sen med! jobbigt. kommer lite bilder ifrån igår. Men anars ikväll så ska jag till olivia där även emelie och sam finns. Så vi ses väl puss

och som sagt vi får ta och bjuda lite på oss själva på bilderna♥
och emelie och jag tog lite många kort på oss men de får ni stå ut med:D


 














de får nog räcka med bilder.  Ett stort TACK till er tjejer♥


hörs emelie

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, tur att inte jag var med på så många bilder ;)(a)

2010-02-20 @ 16:17:40
URL: http://emelieisabelle.devote.se
Postat av: Agnes

Tack själv emelie!! :)<3

2010-02-20 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0